بلاگرها و حضور آنلاین آنها در شهرهای ایران2023-10-10
تکنولوژی بلاگر های ایرانی؛ 6 مورد از موفقترینهای 1402 ️ 5درصدیها
اما ازآنجاییکه ساخت ویدئوهایی با فضای طبیعی و نرمال کار بسیار دشواری بود، پس از تحقیقات فراوان با موشنگرافیک آشنا شد. ابتدا با خرید یک پکیج ۳۰ هزارتومانی سعی در یادگیری این مقوله داشت؛ اما پس از گذشت یک هفته با مراجعه به یوتیوب و دیدن فیلمهای آموزشی بهطورکلی از فضای تولید ویدئوهای رئال بیرون آمد. شمال ایران با جذابیتهای طبیعی و گردشگری بینظیر خود، همواره یکی از محبوبترین مقاصد برای مسافران بهویژه از شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و شیراز بوده است. این جریان همیشگی از مسافران، گیلان و مازندران را به بازاری پویا برای تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی بهصورت هدفمند تبدیل کرده است. در آخر باید این نکته را اضافه کنیم که امروزه تعداد بلاگرهای ایرانی بسیار زیاد است.
{- {
- برای شناخت دقیق این افراد میبایستی به طور کامل داستانها و توضیحاتشان را در صفحات خود با شما به اشتراک میگذارند دنبال کنید. |}
- ویدئوهای آموزش برنامهنویسی او نیز در سایتهای آموزشی مخاطبان بسیاری دارند.
- تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی فعال در سفر و طبیعتگردی تاثیر زیادی بر فروش این محصولات دارد. {
- صنایعدستی محلی، مانند سفال، گلیم و خوراکیهای خاص شمالی (مثل برنج، زیتون و کلوچه)، از جذابیت بالایی برخوردارند. |}{
- او رفته رفته تعداد فالورهای خود را در این شبکه اجتماعی به 5 هزار تا رساند. |}
- طوری غذاها را توضیح و توصیف می کند که اگر سیر باشید در همان لحظه دوباره احساس گرسنگی می کنید و دهنتان آب میوفتد.
شادی به روستاها و مناطق دور افتاده سر زده و تصاویری از پوشش فاخر اقوام ایرانی تا سبک زندگی آنها را به تصویر میکشد. شادی گنجی علاوه بر اینکه ایرانگرد است، جهانگرد نیز بوده و به نقاط مختلفی در آسیا و اروپا سفر کرده است. او با مجلات مختلف مصاحبه کرده و در برنامههای تلویزیونی نیز بعضی اوقات دیده میشود.
آرش در استوری های اینستاگرامش، علاوه بر معرفی مقصدهای گردشگری مطرح و حتی کمتر شناخته شده در ایران و جهان، به معرفی فیلمهای محبوبش نیز پرداخته و کتاب خوان هم هست. بنیامین رضایی، صدها پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته تا شما را با گوشههایی از زیباییهای مناطق ایران زمین و بخشی از جهانگردیهایش آشنا کند. بنیامین رضایی در سفر تابستانی به یکی از شهرهای آلمان، برای خودش نامهای نوشته و از آرزوهایش میگوید. هدی رستمی بیش از 400 هزار دنبال کننده داشته و بیش از یک هزار تصویر از مقصدهای گردشگری داخلی و بین المللی که دیدن کرده در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. شعار او نیز •ما به اوج میرویم• است، که در بیوی پیج اینستاگرامش نوشته شده و نشان دهنده آن است که اهورا به شما در مسیر رسیدن به اهداف بلند بالایتان کمک میکند.
شیوا صفایی از جمله بلاگرهایی است که در حال حاضر در کشور آمریکا سکونت دارد. عمده فعالیت های این بلاگر ارائه مطالب سرگرم کننده و پرداختن به موضوعات پیرامون زندگی شخصی و روزمرگی هایش می باشد. در واقع محتواهای او به هیچ عنوان جنبه آموزشی ندارد با این حال او موفق شده با ارائه مطالب مختلف بیش از ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اینستاگرام داشته باشد.
اصطلاح بلاگر در قدیم دارای معنی متفاوتی بود اما امروزه به افرادی تلقی می شود که در شبکه های اجتماعی به طور حرفه ای روی یک موضوع تمرکز کرده اند و کار می کنند. به طور مثال برخی از آنها روی مکان های گردشگری فعالیت می کنند و به شهرهای مختلف سفر می کند و برخی از آنها در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی کار می کنند. همچنین یکی دیگر از پر مخاطب ترین رشته بلاگرها در زمینه فود و آشپزی می باشد که در ادامه به همه این موضوعات خواهیم پرداخت. اگر می خواهید در مورد این موارد و بلاگرهای آنها اطلاعاتی مفید به دست بیاورید با ایرانیان سلبریتی همراه باشید.
«یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهامبخش ارائه میدهد. او ایدههای خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی میکند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور میتواند به برندهای لباس برای معرفی استایلهای مدرن کمک کند. بسیاری از بلاگرهای اینستاگرامی با تولید محتوای متنوع و خلاقانه توانستهاند مخاطبان و طرفداران زیادی را جذب کنند. این دسته از افراد با اشتراکگذاری تجربیات خود در زمینههای مختلف مانند زیبایی، مد، تکنولوژی، ورزش و آشپزی، اعتماد مخاطبان را جلب کردهاند. بلاگرهای ورزشی عاشقان و علاقهمندان به ورزش هستند که تجربیات و اطلاعات مرتبط با دنیای ورزش را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارند.
سپس آنها برای ادامه زندگی و کار به ایران بازگشتند و در حال حاضر در شهر تهران سکونت دارند. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبالکننده دارد. او در بخش اورژانس بیمارستان مشغول به کار است و تجربیات و داستان های زندگی شخصی و کاری خود را در این وبلاگ به ثبت می رساند. از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد. در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند.
در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد. او در پیج اینستاگرام خود بیش از 3 میلیون فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که دراین زمینه کار می کند. برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد.
بلاگر های معروف ایرانی مانند سایر بلاگرهای جهان در حوزههای مختلفی فعالیت میکنند اما بلاگرهای غذا و آشپزی، زیبایی، مد، طنز، فناوری، سبک زندگی، ورزش و گردشگری مخاطبان بیشتری دارند. درآمد بلاگر های ایرانی نیز از جمله موضوعاتی است که اغلب ذهن مخاطبان این افراد را به خود مشغول میکند. در این مقاله، درباره مشهورترین بلاگرهای ایرانی و درآمد برخی از آنها توضیح دادیم. برای محاسبه درآمد حدودی این بلاگرها از نرخ تبلیغات آنها استفاده کردیم. یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکههای اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است. او از نوروز سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با تولید دابسمشهای طنز شروع کرد.
فروشگاههای صنایعدستی و محصولات محلی
او نزدیک به چهار سال است که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده و از همان ابتدا با ایجاد محتواهای حرفهای توانست توجه افراد زیادی را به سمت پیج خود جلب کند. سبک فعالیت گیتا در اوایل کارش بیشتر به سمتوسوی معرفی و تبلیغ محصولات گوناگون متمایل بود. اما در سال ۱۴۰۱، تصمیم گرفت که اغلب محتوای پیج خود را به خانواده و روزمرگیهایش اختصاص دهد.
صحرا، دختر ایرانگردی که این روزها یک اینفلوئنسر مطرح گردشگری ایران شده است، یکی از اینفلوئنسرهای گردشگری ایران بوده و بیش از ۱۶۰ هزار دنبال کننده دارد. مستند ایرانگرد در چندین فصل ساخته شده و یکی از بهترین مستندها برای شناخت گوشهای از ظرفیتها و پتانسیلهای ناب توریستی ایران محسوب میشود. او در زمینه مدیریت جهانگردی تحصیل کرده و یک کوهنورد و بیابانگرد و جنگلنورد حرفهای است.
کیارکنی یکی از استعداد های شناخته شده در زمینه موسیقی است که میتواند بدون استفاده از ساز، صداهای مختلفی از حنجره خود آزاد کند. از سال 1397 ویدیوهای او در اینستاگرام محبوبیت پیدا کرد و با حضور در برنامههای تلویزیونی به شهرت رسید. سپیده بزمی پور، پس از هشت ماه آشنایی با شاهرخ استخری در کشور بلژیک؛ سرانجام در سال ۱۳۹۰ با او ازدواج کرد.
- او تاکنون با برندهای معتبری همچون شنل و تام فورد همکاری کرده است.
- بنابراین برای مشاهده کلیپ های بلاگرهای معروف ایرانی بهترین منبع شبکه یوتیوب می باشد. {
- ویدئوهای طنز سرنا در شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطبترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب میشوند. |}
- این نوع تبلیغات بهویژه برای صنایعی مفید است که به ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری روی مخاطبان خاص نیاز دارند. {
- اگر می خواهید در مورد این موارد و بلاگرهای آنها اطلاعاتی مفید به دست بیاورید با ایرانیان سلبریتی همراه باشید. |}{
- فاطمه تیموری در میان اینفلوئنسرهای اصفهانی بهعنوان یک چهره محبوب و پرطرفدار شناخته میشود که رضایت بالای کاربرانش، موجب گسترش روزافزون محبوبیت او در شبکههای اجتماعی شده است. |}
البته گاهی اوقات با برندهای لوازم آرایش، پوشاک و لوازمخانگی نیز همکاری کرده و با استفاده از خلاقیتش برای آنها پکیجهای پست و استوری تهیه میکند. گیتا تاکنون با انتشار بیش از ۵۱۴ پست نزدیک به ۹۴۱ هزار نفر دنبالکننده دارد. اینفلوئنسرهای گردشگری تلاش میکنند تا مخاطبانشان را با سبک زندگی، غذاها، سبک پوشش و فرصتهای گردشگری در نقاط مختلف جهان آشنا کنند. با این کار، هم گردش میکنند و هم با تولید محتوای انجام شده، به معرفی برندها و بناهای تاریخی و مراکز تفریحی و خرید و توریستی اقدام کرده و درآمدزایی میکنند.
به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند. علاوه بر این روبیکا یک بستر مناسب برای انجام تبلیغات نیز می باشد بنابراین در گسترش کارهای اقتصادی نیز می تواند کاربردی و موثر باشد. در رابطه با شبکه اجتماعی روبیکا در واقع می توان گفت که نوعی پلتفرم وطنی است که عملکرد آن تا حدود زیادی مشابه شبکه اینستاگرام می باشد. بنابراین نوعی شبکه اجتماعی است که کاربران با عضویت در آن علاوه بر تعامل با اطرافیان و دوستانشان می توانند محتواهای مختلف را در قالب ویدیو، تصویر و صدا به اشتراک بگذارند. در حال حاضر نیز تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی دنبال کننده این بلاگر هستند. تینا اسدی نیز چندین سال پیش به همراه نامزدش برای فعالیت کاری به کشور امارات مهاجرت کردن و در حال حاضر نیز در شهر دبی زندگی می کنند.
- بلاگرهای مازندرانی و گیلانی که روی سبک زندگی لوکس متمرکز هستند میتوانند به انتقال این حس کمک کنند. {
- «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه میکند. |}
- فاطمه تیموری که در اینستاگرام با نام کاربری خودفاطی فعالیت میکند، یکی از بهترین بلاگرهای اصفهانی است که محتوای خلاقانه و جذاب در حوزههای زندگی روزمره و طنز اجتماعی ارائه میدهد.
- شیوا صفایی که به همراه خانواده خود ساکن آمریکاست، از سال ۲۰۱۴ با محمد حدید، پدر مدل های مشهور جی جی حدید و بلا حدید رابطه دارد. {
- «زهره فراست» با داشتن حدود ۱۹۰ هزار فالوور، بلاگری در حوزه گردشگری و طبیعتگردی است. |}{
- او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد میکند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است. |}
«امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه میدهد. او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبالکنندگانش به دست آورد. ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار میگیرند.
{- {
- همچنین او در این پیج نوشته است که در رژیم غذاهای خوب است که البته این را به صورت طنز بیان کرده است. |}
- شغل اصلی مهدی شجاری در ابتدا یک فروشندگی ساده بود؛ اما پس از نتیجهنگرفتن در این زمینه تصمیم گرفت تا وارد حیطه وبسایت و وردپرس شود.
- در دنیای بلاگری در ایران، تنوع بسیار زیادی در انواع و اشکال بلاگران وجود دارد. {
- او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است. |}
- اینستانوشته های شادی گنجی، کپشن های خواندنی دارد و با تصاویر ویژهای معمولا همراه میشود. {
- برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و مراقبت از پوست بهخوبی میتوانند محصولاتشان را در این پیج تبلیغ کنند. |}
همچنین عنوان کرد که زمانی که پیچ در حال رشد بود و تعداد فالوورها به ۳۰۰ هزار نفر رسیده بود، خودش مسئولیت ادمینی، تدوین ویدئوها، پشتیبانی پستها و ادیت آنها را بر عهده داشته است. گفتنی است تکنولوژی بلاگرها در زمینه برنامهنویسیهای کامپیوتری و توسعهدهندههای وب تخصص دارند و از این راه نیز کسب درآمد میکنند. یک تکنولوژی بلاگر باید همواره دانستههای خود را بهروز کند و با هر آپدیت و پیشرفت تازه، آن را به شکل یک پکیج جذاب و سرگرمکننده؛ اما درعینحال کاربردی و کامل، در دسترس عموم قرار دهد. حتی بسیاری از آنها با انتشار پستهای مرموز و شگفتانگیز، توانستهاند علاقه مردم به تکنولوژی را چندبرابر کنند. بلاگر شدن نیاز به یک دانش و تجربهی اولیه دارد و هر فردی بدون کسب اطلاعات نمیتواند نام خود را بلاگر بگذارد. بلاگر فردی است که در یک زمینه خاص و کاربردی مهارت لازم را دارد و میتواند این مهارت را به دیگران؛ به شکل کاملاً اصولی آموزش دهد.
تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر میتوانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند. «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه میکند. ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده میشوند. او با دستور پختهای خلاقانه و معرفی غذاهای متنوع، حدود ۵۴۶ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای پخت خلاقانه این پیج پرتعامل برای معرفی و تبلیغ تولیدکنندگان مواد غذایی مفید خواهد بود.
دیگر مقالات سایت
این پیج برای تبلیغات برندهای ارگانیک، تجهیزات کمپینگ و اقامتگاههای بومگردی بسیار مناسب عمل میکند. صدف بیوتی که ساکن کشور آمریکاست، در پست های اینستاگرام و یوتیوب خود، فیلم های آموزش آرایش منتشر می کند. صدف بیوتی را می توان جزو اولین بلاگرهای ایرانی یا بهتر است بگوییم اولین بیوتی بلاگر ایرانی دانست. او رابطه صمیمانه ای با طرفداران خود داشته و در کار خود بینظیر است. یکی از مسائلی که امروزه کاربران زیادی به آن توجه می کنند، موضوع درآمد این سلبریتی ها می باشد. این موضوع البته چندان واضح و آشکار نیست و نمی توان به درستی و دقیق اطلاعات بدست بیاورید اما همانطور که می دانید این کار با دشواری های زیادی که دارد، اما درآمد زیادی هم در پی دارد.
بزرگترین فرش جهان که حدود 6 هزار متر مربع است در این مسجد پهن شده است. در فروردین سال ۱۳۹۹ بود که سپهر زمانی با همکاری یکی از دوستانش یک مجموعه طراحی و برنامهنویسی به نام اپکس وب تأسیس کردند و تا امروز ۱۰ پروژه موفق داشتهاند. البته جالب است بدانید که علاوه بر اینستاگرام؛ سینا عزتی در تلگرام یک چنل برای تسهیل در استفاده محتواها نیز تأسیس کرده، که تعداد ممبرهای آن بسیار زیاد است. مد و فشن، سفر، غذا، تکنولوژی و زیبایی از جمله موضوعات محبوب هستند. سایت شیا آنلاین، با تعهد به اطلاع رسانی دقیق و به موقع، به عنوان منبعی معتبر برای دریافت اخبار و تحلیل های حرفه ای شناخته می شود. ما در تلاشیم تا با ارائه گزارش هایی جامع و تحلیل های عمیق، پوششی گسترده از موضوعات متنوع شامل سیاست، اقتصاد، فرهنگ، ورزش و تکنولوژی را فراهم آوریم.
او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است. این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است. مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است. سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند. او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند.
البته او ابتدا با آموزش ترکیب ماسک های مختلف به روش خانگی شهرت یافت، اما بعدها نحوه صحیح آرایش و حتی روش هایی برای نحوه درست سر کردن روسری و توربان را نیز به طرفدارانش آموزش داد. ملینا تاج نیز از جمله بلاگرهایی است که در شهر دبی اقامت دارد و سال های زیادی است که به این شهر مهاجرت کرده است. از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود. اما او نیز از آن دسته از افرادی است که به خارج از کشور رفت و گفته می شود که به خاطر رل زدن با دنیا جهانبخت قید موسیقی و شهرت در ایران را زده است. اگر درباره لیست بلاگرهای تهرانی سوالی دارید، خوشحال میشویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. او به معرفی و نقد محصولات آرایشی و پوستی میپردازد و تجربیات خود را با حدود ۸۳ هزار مخاطب خود به اشتراک میگذارد.
- باید توجه داشت که برای هر حوزه باید از بلاگرهای مرتبط استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات اینفلوئنسری بگیریم.
- او این کار را برای ادای احترام به استعداد شگفتانگیز مادرش در آشپزی انجام میدهد.
- او پس از ۵ سال فعالیت و بلاگری مداوم و مفید؛ به یک درآمد قابلقبول رسیده است. {
- آنها سعی می کنند تا از این طریق تبلیغات محصولات شرکت های بزرگ و معروف را نیز در صفحات خود انجام دهند که گفته می شود که هر تبلیغ بیش از 10 میلیون تومان هزینه دارد. |}{
- به همین سبب این خانواده از خاصترین بلاگرهای لایفاستایل به شمار میروند. |}{
- سبک فعالیت گیتا در اوایل کارش بیشتر به سمتوسوی معرفی و تبلیغ محصولات گوناگون متمایل بود. |}
یکی از بلاگرهای موفق حوزه تکنولوژی، که در فضای مجازی بهخصوص اینستاگرام فعالیت میکند و به کار تولید محتوای آموزشی مشغول است؛ سینا عزتی است. بلاگر های معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند که مهمترین آنها اینستاگرام می باشد. برای این دسته از افراد نیز مانند سلبریتی ها جذب مخاطب از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و به همین خاطر آنها برنامه های متنوعی را برای این هدف انجام می دهند. اما آنها با جذب مخاطب چه برنامه ای را دنبال می کنند؟ این سوالی است که بیشتر ما با آن روبرو هستیم و می دانیم که به چه هدفی این کار را انجام می دهند. «مرمر یعقوبی» با اشتراکگذاری سبک زندگی، مد و استایل، دنبالکنندگان زیادی را جذب کرده است.
{- این تنوع انگیزههای متفاوتی را برای ورود به دنیای بلاگری ایجاد میکند و به جامعه مجازی ایران غنای فرهنگی و اطلاعاتی میآورد. {
- خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود. |}
- پس اگر با چشم و گوش بسته، دست به تبلیغ هر محصولی بزنید، کمکم از اعتماد طرفداران به شما کاسته میشود. {
- تجربیات خود را با روایتی دوستداشتنی با فالوئرهایش به اشتراک میگذارد. |}{
- در واقع، شما میتوانید با توجه به بودجه خود مناسبترین کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ را انتخاب کنید. |}
- سپهر زمانی از سال ۱۳۹۷ در شرکت ایران، یک برنامهنویس ساده بود و توانست با سن کمش دو پروژه موفق را به نام خود ثبت کند.
غزاله محمدی«غزاله محمدی»، بلاگر آشپزی گیلانی، با بیش از ۵۰۰ هزار فالوور به آموزش و نمایش دستورهای غذایی سنتی و محلی میپردازد. محتوای حرفهای و کاربردی او اعتماد زیادی از طرف مخاطبان جذب کرده است. این صفحه برای تبلیغات مواد غذایی، ادویههای خاص و تجهیزات آشپزخانه کاربردی است. چشماندازهای زیبای شمال، بستری مناسب برای تبلیغ برندهای لوکس مانند لباسهای تابستانی، محصولات آرایشی و خدماتی مانند اسپا یا ماساژ است.
محصولات طبیعی و ارگانیک و خدمات سلامتی مثل آب گرم و آبدرمانی میتوانند از تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی نهایت استفاده را ببرند. طبیعت سرسبز شمال، پیام برندهایی با محوریت سلامت و آرامش را بهخوبی تقویت میکند. تفریحات آبی مثل قایقسواری، جت اسکی و خدماتی مانند اجاره تجهیزات غواصی و تورهای دریایی میتوانند از طریق پیجها و بلاگرهای مرتبط با گردشگری و طبیعت معرفی شوند. این نوع تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی باعث افزایش آگاهی از برند و رزروهای بیشتر میشود. صنایعدستی محلی، مانند سفال، گلیم و خوراکیهای خاص شمالی (مثل برنج، زیتون و کلوچه)، از جذابیت بالایی برخوردارند. بلاگرهای مازندرانی و گیلانی که به نمایش تجربههای منحصربهفرد میپردازند، میتوانند این محصولات را به مخاطبان هدف معرفی کنند.
{تبلیغات با بلاگرها و پیجهای شمالی مناسب چه نوع کسبوکارهایی است؟
|}او یک بازیگر، طراح و وکیل می باشد که به خاطر استایل و سبک خاصش به او لقب باربی ایرانی را داده اند. او در یک سریال آمریکایی بازی کرده است و پس از آن شهرتش چند برابر شد. مشهورترین ایرانی است که نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا شهرت دارد.
شیا آنلاین با استفاده از تیمی از خبرنگاران مجرب و متخصص، به ارائه اخباری شفاف و بدون جانب داری می پردازد. شاهرخ استخری در ابتدا مدعی شده بود که همسرش هیچگونه علاقه برای انتشار تصاویر خود ندارد؛ اما پس از چندین سال سپیده تصمیم گرفت تا کمکم فعالیت خود را بهعنوان یک بلاگر آغاز کند. او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند. امروزه یکی از بحثهای داغ حوزههای بلاگری در ایران، لایفاستایل بلاگر است. اگر در زمینه ورزش دوچرخه سواری می خواهید اطلاعاتی در دست داشته باشید، می توانید در این وبلاگ به جستجوی مطالب و اطلاعات مفید بگردید.
او با انتشار حدود ۵ هزار پست در طی هفت سال؛ به بیش از یک میلیون فالوور رسیده است. مهدی در تمامی این ۵ هزار پست به طور کامل فقط مطالب مفید و کارآمد دنیای دیجیتال و تکنولوژی را به کاربران آموزش داده است. جالب است بدانید مدیران موبونیوز در یوتیوب نیز با انتشار محتواهای گستردهتر وبا جزئیات بیشتر در حیطه تکنولوژی؛ توانستهاند حدود ۱۰۰ هزار سابسکرایبر به دست بیاورند. محوریت محتواهای تولیدی موبونیوز اغلب مربوط به دانستنیهای گوشیهای تلفن همراه است.
کار این آژانس آشناکردن گردشگران اروپایی و آوردن آنها به ایران است. زمانی در این آژانس به دو زبان انگلیسی و فرانسوی تولید محتوا میکرد. پس از گذشت چند ماه تصمیم گرفت در نقش تولیدکننده محتوا در شرکت صنایع مفتولی سپاهان (نمایندگی انحصاری آهن امن) مشغول به کار شود.
اینجا کلیک کنید